Zaloguj się, aby obserwować  
Gram.pl

Guild Wars: Factions - oficjalna premiera już za tydzień!

327 postów w tym temacie

Dnia 27.04.2006 o 13:08, Venom napisał:

Niestety zmiana adresu na wydrukowanej naklejce/dokumentach wysylkowych jest niemozliwa.


Tylko ja prosiłem o tą zmianę jakiś czas temu - no chyba nie powiecie, że naklejki adresowe zostały wydrukowane już dawno. Nawet gdyby: czy taką trudność sprawiłoby wydrukowanie jeszcze jednej z innymi danymi adresowymi? Nie wygląda mi to na pójście klientowi na rękę. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 13:12, Pajonk78 napisał:

Tylko ja prosiłem o tą zmianę jakiś czas temu - no chyba nie powiecie, że naklejki adresowe
zostały wydrukowane już dawno. Nawet gdyby: czy taką trudność sprawiłoby wydrukowanie jeszcze
jednej z innymi danymi adresowymi? Nie wygląda mi to na pójście klientowi na rękę. :(


Naklejki adresowe drukowane sa z wyprzedzeniem, poniewaz wydrukowanie takiej ilosci zajmuje duzo czasu. Jezeli udostepnialibysmy mozliwosc zmiany adresu po zaadresowaniu paczki, polowa czasu pracy magazynierow polagalaby na przekopywaniu sie przez tysiace naklejek i odszukiwaniu tej jednej, ktora trzeba podmienic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja też pracuje i bywało tak że byłem w robocie jak kurier miał przyjechać. Jak nie zastał nikogo w domu to dzwonił na kom. żeby ustalić termin lub miejsce dostarczenia przesyłki. Dwa czy trzy razy zdażyło się nawet że dzwonił wcześniej żeby sie dowiedzieć czy o tej i o tej godzinie będę w domu jak nie to przywoził do pracy.
Myślę że nie masz się o co martwić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 13:44, macabra2 napisał:

Jak nie zastał nikogo
w domu to dzwonił na kom. żeby ustalić termin lub miejsce dostarczenia przesyłki. Dwa czy trzy
razy zdażyło się nawet że dzwonił wcześniej żeby sie dowiedzieć czy o tej i o tej godzinie
będę w domu jak nie to przywoził do pracy.
Myślę że nie masz się o co martwić.


Hmmm a niby skąd znał Twój numer telefonu komórkowego: jasnowidz jakiś? Niestety mojego numeru nie ma szans znać, więc to ja muszę dzwonić w tej sprawie. :( Jakoś będę musiał sobie poradzić - co innego mi pozostało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 13:50, Pajonk78 napisał:

Hmmm a niby skąd znał Twój numer telefonu komórkowego: jasnowidz jakiś?

Ehh, widac, ze szukasz dziury w calym. W danych adresowych podawanych na stronie jest miejsce na wpisanie swojego numeru telefonu. Jak widac sie przydaje - do mnie tez przewaznie ktos z Masterlink dzwoni z pytaniem czy kiedy bede w domu, zeby nie musial przyjezdzac bez potrzeby...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Status Twojego zamówienia: wysłane w dniu 27 kwietnia 2006 :D

Ha! - wiedziałem ze wszystko się dobrze skonczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Apropo numeru kom. większość firm kurierskich wymaga podania numeru kontaktowego na wypadek takich sytuacji. Dla nich to też nie jest opłacalne jak muszą przyjeżdżać jeszcze raz (z tego co wiem to kurier musi "zaliczyć" 3 podejścia zanim zwróci przesyłkę do nadawcy).

Status Twojego zamówienia: wysłane w dniu 27 kwietnia 2006 :D czyli wszystko tak jak trzeba :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moje zamówienie już też wysłano :)

Do CD Projektu: Coś dziwnego jest z tymi mailami od Was. Nie dostałem np. potwierdzenia wysyłki, informacji o przełożeniu jej terminu, czy odpowiedzi od BOKu. Natomiast dostałem informację o kluczach do Preview Event, czy choćby o planowanej wysyłce HoMM V. To tak "ma być"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i gw wysłane - mam pytanie, czy powinien przyjść do mnie e-mail z informacją o wysłaniu ? Bo jak narazie nic takiego nie dostałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam Problem TAKI:

Jak wchodze na numer przesylki to mi wyskakuje ze numer jest niepoprawny a spowodowane to moze byc:
# wprowadzenie niepoprawnego numeru
# numer listu przewozowego nie został jeszcze wprowadzony do naszego systemu informatycznego
UNISOFT - bardzo prosimy o ponowne wpisanie numeru przesyłki następnego dnia po nadaniu w godzinach porannych
# numer dotyczy przesyłki nadanej przed 1 marca 2000 roku

CO JEST!!?? BOJE SIE !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam Problem TAKI:

Jak wchodze na numer przesylki to mi wyskakuje ze numer jest niepoprawny a spowodowane to moze byc:
# wprowadzenie niepoprawnego numeru
# numer listu przewozowego nie został jeszcze wprowadzony do naszego systemu informatycznego
UNISOFT - bardzo prosimy o ponowne wpisanie numeru przesyłki następnego dnia po nadaniu w godzinach porannych
# numer dotyczy przesyłki nadanej przed 1 marca 2000 roku

CO JEST!!?? BOJE SIE !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja żadnego maila w sprawie opóźnienia nie dostałem. Po prostu moje zamówienie NIE ZOSTAŁO zrealizowane, i nikt nie jest w stanie mi odpowiedzieć dlaczego. Tak jakoś wyszło.
Pewnie dlatego, że zrobiłem przedpłatę, a nie zamówiłem za pobraniem. (Łoś zapłacił to poczeka, bo i tak nie zrezygnuje)
To już drugie zamówienie w tej firmie, które opłacone przed wysyłką zostało olane i najpewniej dostane je "już" po długim weekendzie :)
Firma godna polecenia, ale Urzędowi Skarbowemu i Federacji Konsumentów, no bo przecież nie innemu graczowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się, że paczki są już wysłane :)
Chciałbym tylko aby moja gra została dostarczona w sobote bo później jest święto i poczta raczej nie pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 17:08, madjudge napisał:

Pewnie dlatego, że zrobiłem przedpłatę, a nie zamówiłem za pobraniem. (Łoś zapłacił to poczeka,
bo i tak nie zrezygnuje)



Ja też płaciłem przelewem i nie mam zastrzeżeń. Przesyłka dzisiaj wysłana i jutro będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 16:40, SłońPL napisał:

Mam Problem TAKI:

Jak wchodze na numer przesylki to mi wyskakuje ze numer jest niepoprawny a spowodowane to moze
byc:
# wprowadzenie niepoprawnego numeru
# numer listu przewozowego nie został jeszcze wprowadzony do naszego systemu informatycznego
UNISOFT - bardzo prosimy o ponowne wpisanie numeru przesyłki następnego dnia po nadaniu w godzinach
porannych
# numer dotyczy przesyłki nadanej przed 1 marca 2000 roku

CO JEST!!?? BOJE SIE !!


pierwszy raz zamawiasz cos kurierem?

kurierzy musza podjechac ciezarowkami po te wszytstkie przesylki, potem je wstukac (zczytac) do kompa, dopiero wtedy sie pojawia w necie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 17:14, macabra2 napisał:

> Pewnie dlatego, że zrobiłem przedpłatę, a nie zamówiłem za pobraniem. (Łoś zapłacił to
poczeka,
> bo i tak nie zrezygnuje)


Ja też płaciłem przelewem i nie mam zastrzeżeń. Przesyłka dzisiaj wysłana i jutro będzie.


Powiem jedno :) ZAZDROSZCZE CI :) bo mnie olewają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 27.04.2006 o 17:19, Arkadiusz napisał:

> Mam Problem TAKI:
> > > Jak wchodze na numer przesylki to mi wyskakuje ze numer jest niepoprawny a spowodowane
to moze
> byc:
> # wprowadzenie niepoprawnego numeru
> # numer listu przewozowego nie został jeszcze wprowadzony do naszego systemu informatycznego

> UNISOFT - bardzo prosimy o ponowne wpisanie numeru przesyłki następnego dnia po nadaniu
w godzinach
> porannych
> # numer dotyczy przesyłki nadanej przed 1 marca 2000 roku
> > > CO JEST!!?? BOJE SIE !!

pierwszy raz zamawiasz cos kurierem?

kurierzy musza podjechac ciezarowkami po te wszytstkie przesylki, potem je wstukac (zczytac)
do kompa, dopiero wtedy sie pojawia w necie



tak 1 raz zamawiam kurierem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować