Zaloguj się, aby obserwować  
Lord_Avatar

Warhammer 40.000 Dawn of War 2 - pomysły, domysły i nadzieje... [M]

8729 postów w tym temacie

Już się bałem że to będzie taki patch jak do empire total war który uniemożliwia grę, ale na szczęście gra działe wyświetla wersję 1.1.3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy wreszcie dostane tego Drednota? Mam już 13 albo 14 dzień...zdobyłem już 2 przedmioty dla drednota, którego nadal nie mam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dreda dostaje się nie ze względu na to ile dni minęło, ale ze względu na postęp w fabule. Wykonuj misje mające na celu zdobycia Tyranidzkiego DNA i zdobędziesz go.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2009 o 21:26, Ecko09 napisał:

Kiedy wreszcie dostane tego Drednota? Mam już 13 albo 14 dzień...zdobyłem już 2 przedmioty
dla drednota, którego nadal nie mam...


Idź za wątkiem głównym to dostaniesz.

Edit: wolniejszy byłem ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, szkoda...już nigdy nie będzie sobą.

Spoiler

Na wstępie nawet swojego podopiecznego Tadeusza nie rozpoznał :/.


Nie wiedziałem, że to tak wpływa na człowieka - bycie w Drednocie. Szef BR pewnie zadowolony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie to jest zastanawiające, tutaj tak to pokazali, ale przecież w Codexie, bodajże Kosmicznych Wilków jest wspomniane że taki Bjorn co roku opowiada sagę o tym jak Leman Russ wyruszył na poszukiwania lekarstwa dla Imperatora i że ma powrócić na Czas Wilka. Czyli to im takiej sieczki z mózgu aż nie robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2009 o 21:29, Konował napisał:

Dreda dostaje się nie ze względu na to ile dni minęło, ale ze względu na postęp w fabule.
Wykonuj misje mające na celu zdobycia Tyranidzkiego DNA i zdobędziesz go.


Zdobyłem już 3 próbki DNA Tyranidów, a drednota nie dostałem. Pewnie jeszcze o coś chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kampania ukonczona. Wrażenia? Generalnie bardzo pozytywne, co nie zmienia faktu, że tryb single trochę rozczarowuje. Tak struktura zmagań, jak i założenia leżące u podstaw rozgrywki są, w moim odczuciu, bardzo solidne. Koncepcja rozwijania umiejętności podległych oddziałów, zdobywania ekwipunku oraz swoboda w wyborze misji - wszystko to oceniłbym na plus. Gra wciąga, chwilami nawet bardzo. ALE:
- misje bezpośrednio związane z osią fabularną potrafią być ciekawe, ba - również piękne wizualnie (vide aktywacja radiolatarni astronomicznej/astronomic array - te wodospady...). Boli jednak, że często (zbyt często) mają miejsce na tych samych mapach.
- różnorodność zadań, a właściwie jej brak - zarzut ten dotyczy tak głównych zadań, jak również (a może przede wszystkim) pobocznych.
- ... a wszystkie te problemy można było rozwiązać w bardzo prosty sposób, wprowadzając na pewnym etapie kampanii... pojazdy. Pojazdy, panowie z Relic! Pojazdy, które wymusiłyby zaprojektowanie ciekawych misji, z mnogością nowych możliwości taktycznych, wymuszonych przez jednostki inne niż piechota. Aż PROSI SIĘ o dwa dodatkowe "sloty" - na wehikuł "lekki" (do wyboru wg widzimisię gracza np. land speeder [ którego notabene nie ma nawet w trybie multiplayer!] bądź transportowiec) oraz ciężki (czołg Predator). Gra, w moim odczuciu, stała się naprawdę interesująca w momencie "udostępnienia" graczowi Drednota. Ostatecznego akcentu w postaci innych maszyn zabrakło, a szkoda - gdyż ich absencja kładzie się cieniem na całokształt rozgrywki, która mogła być świetna, a tak jest "tylko" dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Być może Reric wpadł na pomysł, że to trucizna od Tyranid Warriora spowodowała takie spustoszenie w umyśle Thule''a, że teraz plecie trzy po trzy.

Notabene. Thule w kampanii posiada jedno oko zastąpione wszczepem cybernetycznym. Zaś na animacji pokazującej moment jego uruchomienia jako Dreda, widać przez wizjer parę normalnych (z leksza już szalonych) oczu. Ciekawe :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2009 o 22:44, PolishWerewolf napisał:

Notabene. Thule w kampanii posiada jedno oko zastąpione wszczepem cybernetycznym. Zaś
na animacji pokazującej moment jego uruchomienia jako Dreda, widać przez wizjer parę
normalnych (z leksza już szalonych) oczu. Ciekawe :P

Tylko czy ten implant on miał zamiast oka czy jedynie założony na uszkodzone oko (było jedynie mówione o tym, że otrzymał bliznę w walce z Lordem Nekronów na Kronusie). Chociaż ta druga opcja wydaje się mało prawdopodobna i można winić Relica za niedopatrzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2009 o 20:29, necron1501 napisał:

Znów się coś ściąga... Dobrze jak zacznę grac to bedzie już wszystko ładnie zpatchowane.

Nom ten patch naprawia bardzo wkurzający błąd z limitem populacji,pod koniec gry może cię tylko stać w limicie na 1 jednostkę jak wszystkie zgineły ci,limit się nie odnawiał.Teraz to może będzie lepiej,co do kampanii to nie wiem co dokładnie poprawili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wojskowe implanty oczu wyglądają jak "zwykłe" cybernetyczne oko (przynajmniej te używane w Gwardii). Thule mógł dostać jakieś arcystarożytne gówno starsze niż lewa pięta Imperatora albo coś w tym stylu. Albo jak mówi Czedwik to jest inne urządzenie którego natury nie jesteśmy w stanie ogarnąć. Czyli reric rapes fluff.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 10.03.2009 o 22:44, PolishWerewolf napisał:

Być może Reric wpadł na pomysł, że to trucizna od Tyranid Warriora spowodowała takie
spustoszenie w umyśle Thule''a, że teraz plecie trzy po trzy.

W sumie to całkiem możliwe

Dnia 10.03.2009 o 22:44, PolishWerewolf napisał:

Notabene. Thule w kampanii posiada jedno oko zastąpione wszczepem cybernetycznym. Zaś
na animacji pokazującej moment jego uruchomienia jako Dreda, widać przez wizjer parę
normalnych (z leksza już szalonych) oczu. Ciekawe :P

Niby nigdzie nie jest to napisane ale może do Dreda nie można wsadzać ludzi z wszczepami bionicznymi i musieli mu zdjąć wszystko?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.03.2009 o 08:48, Nagaroth napisał:

Niby nigdzie nie jest to napisane ale może do Dreda nie można wsadzać ludzi z wszczepami
bionicznymi i musieli mu zdjąć wszystko?


To nawet nie musi być ograniczenie Dreda. Przecież nawet SM nie mają takiej technologii w nadmiarze, to wszystko jest starożytne i cenne, a SM akurat znani są z recyklingu umierających - jedna z funkcji Apothecary to właśnie zabieranie organów martwym Marines. Więc czemu takie oko miałoby się marnować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

Czy te oczy mogą kłamać ? - Thule już po wsadzeniu do pancerza Dreadnoughta.


Swoja drogą Relic dość swobodnie potraktował umieszczanie wkładki w Dredzie. Ledwo zdobyliśmy czyste próbki DNA dzięki którym otrzymano odtrutkę a chwilę potem ląduje Thule i pomaga nam załatwić bodajże Tytana Roju.
Trochę za szybko to nastąpiło, do tego proces "jednoczenia" się pancerza z marinsem wymaga raczej nieco czasu.
Do tego z tymi oczkami jak już wcześniej zauważono jest pewna nieścisłość bo wydaje mi się iż Dreadnought ma swoje systemy odbierające przekaz z zewnątrz i nie ogranicza się tylko do tego małego wizjera na przedzie.

20090311100444

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystko bardzo możliwe. Nie jest to w końcu wyjaśnione w 100%.

Grond-> Nie byłoby to nic nowego :P

Nagaroth-> W sumie to też racja. Jednak tutaj są właśnie te dwie możliwości. To coś to mogło być zamiast oka, co równałoby się jednocześnie z jego brakiem; a mogło też być na oku, czyli coś w rodzaju ulepszonego systemu celowniczego, etc. Jeśli to drugie, to mały problem byłby ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zaloguj się, aby obserwować