Zaloguj się, aby obserwować  
Maka1992

Ogień demonów - forumowa gra RPG

1131 postów w tym temacie

UWAGA!!!
Jak pewnie widzicie, ogień znowu przygasł... Po szybkim przepytaniu dowiedziałem się, że po fali sprawdzianów, wycieczek itp. znaleźli by się chętni na kolejną (trwającą zapewne do października) reaktywację ognia. Ponieważ potem może mi się nie zechcieć lub po prostu mogę zapomnieć, więc sprawy organizacyjne załatwiam teraz.
I. Lista chętnych graczy:
1) Madoxx
2) dominikańczyk
3) Deedi
4) Rusty mike (na 65-70% ;), możliwe, że istnieje teraz z inną ksywką;P)
5) morze
6) Kook
7) (może...) Smocza (też zmieniła chyba ksywkę...)
8) Mordrag
+2-4 (ewentualnie, bo wątpię, aby było więcej chętnych, możliwe będzie zwiększenie tej liczby)
II. Graczy, którzy grali ostatnio, MG prosi o odpowiedzenie na poniższe pytania, najlepiej do dnia 14.06.09, bo wtedy planuję reset (wracam z wycieczki nad morze ;])
- Czy chcesz fabularnego restartu gry, z czym wiąże się anulowanie expa, eq i stworzenie nowej postaci, czy też wznowienia od aktualnego momentu w rozgrywce?
- Czy jest coś co MG mógłby poprawić ze swojej strony w (i tak już dopracowanym przez niego ;P) systemie gry?
Pytanie do wszystkich:
- Czy macie jakieś propozycje odnośnie innych uaktualnień, nowości, w wersji 0.3?^^
III. Nowych chętnych do gry, oraz tych, co jednak postanowili się z tym wycofać, proszę o podawanie informacji w postach poniżej, nie dziwiąc się, że nie odpowiadam. Nową listę graczy i w ogóle wiadomość, czy wersja ognia 0.3 wejdzie w życie, oraz w jakiej formie (m.in. z restartem czy bez) wstawię we wspomnianą wyżej datę 14.06.09. Wszelkie niecierpiące zwłoki sprawy możecie dawać na maila, sajta, lub gg (jeśli znacie ;>)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadłeś ;d

Ja tam nie wiem co wy kombinujecie, ale normalnie ''trzęsam'' portami, bo co najgorsze to już w szkole pozaliczałam (Teologia FTW!) ^^

Mam teraz nie małe problemy z GG i wirusami na kompie, ale jestem cały czas dostępna na emailu - anime8fan@gmail.com

Tak przy okazji, maka, czy ty gdzieś dawałeś swój ID do jakiegokolwiek komunikatora? :]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak powiedział Jezus czy jakiś inny "gwóźdź": "Cierpliwie czekac wam kazano to czekac będziecie, albowiem Mistrz Gry waszej mądrze i sprawiedliwie decyduje o przebiegach losu postaci waszych, które nieustrudzenie piąc się będą do celu kampanii. A jak nie to GTFO."
P.S. W moim przypadku przynajmniej - 19 dni do końca... 19 dni do końca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 14.05.2009 o 20:10, morze napisał:

Maka, działaj coś, bo nudno z tego oczekiwania :P

Mógłbym działać w sumie już teraz, tylko z przerwą od 3-5 i 11-14 czerwca włącznie (niestety jednak włącznie, więc oficjalny start 15-go, jakby co ;P ) Tylko, że nie wiem jak reszta graczy i jakie będą wasze nastroje podczas przerw, kiedy już będziecie "klimacić" a tu miszczu wyjeżdża ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 15.05.2009 o 12:09, Maka1992 napisał:

Mógłbym działać w sumie już teraz, tylko z przerwą od 3-5 i 11-14 czerwca włącznie (niestety
jednak włącznie, więc oficjalny start 15-go, jakby co ;P ) Tylko, że nie wiem jak reszta
graczy i jakie będą wasze nastroje podczas przerw, kiedy już będziecie "klimacić" a tu
miszczu wyjeżdża ;)


Maka... jesteśmy już dużymi chłopcami [bądź dziewczynkami] i umiemy sami sobą się zająć... Poza Deedim - ma ktoś dla niego pieluchę? Please!

Ale na serio - damy sobie radę, a jeśli nawet nie, to zniszczymy Ci całą grę forumową i zwalimy całą winę na Deediego - AMEN! :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2009 o 19:51, morze napisał:

Maka... jesteśmy już dużymi chłopcami [bądź dziewczynkami] i umiemy sami sobą się zająć...
Poza Deedim - ma ktoś dla niego pieluchę? Please!

Ale na serio - damy sobie radę, a jeśli nawet nie, to zniszczymy Ci całą grę forumową
i zwalimy całą winę na Deediego - AMEN! :P


Wbrew pozorom - to NIE było śmieszne!
Dobrze Cię Morze znowu widzieć xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 17.05.2009 o 20:30, Deedi napisał:

Wbrew pozorom - to NIE było śmieszne!
Dobrze Cię Morze znowu widzieć xD


[Dla Ciebie to nie jest śmieszne, bo to po Tobie zwykle jedziemy, ale to całkiem z innej beczki :P

A co do widzenia - to do widzenia :P ]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra, mam nadzieję, że będziecie cierpliwi, zastanawiałem się przez ten czas, czy nie przyspieszyć startu, ale raz, że kosztowałoby mnie to za dużo czasu patrząc na to, co jeszcze muszę zrobić, a dwa, że tylko ty (i smocza pośrednio) zgłaszasz chęć wcześniejszego zapalenia ognia.
Wiem Deedi, że też się odezwałeś, ale nie wiem jak to odczytać w sensie przyspieszenia startu ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Startujcie sobie, ale za 3 tygodnie jak się luźniej w szkole zrobi :) Czy tylko ja mam takie zapier... zamieszanie w szkole ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ej, ja też chce przyspieszenia startu! A myślałem że Miszczu jest Wszechwiedzący i Wszechbędący i wie to. Cóż, jeżeli nie, to ja to ogłaszam to wszem i wobec.
Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cicho,ciszej byc tam, już nie jęczcie,
dajcie gry Mistrzowi czas, do kata!
Też myślę "Kiedy będzie rozpoczęcie?"
Ale ujrzec Ogień w formie, to dopiero będę rada!
A przygodę dobrą zrobic to nie chwila,
Bo wiadomo nie od dawna, że gry środek
to fabuła niczym z książek, śmiała i zawiła,
Jestem pewna, że se Maka łamie głowę,
by tu wszystko było "perfect".
No to wszem tu ludom głoszę:
Cierpliwości, siostro, bracie,
lepszy będzie trwały efekt,
co nam radośc wielką zniesie,
niż zabawa przez tylko dwa tygodnie.
Chyba każdy ze mną rzeczei zgodnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najsampierw takie wtrącenie do postu powyżej, ale UWAGA tyczy się wszystkich, więc ważne ;P
Ced - jak ci się chce do końca czerwca... ale wtedy dobrze by było, abyś przed zakończeniem popełnił samobójstwo, postradał zmysły i zaatakował armię liczącą 2000 orków, ktoś cię gdzieś uwięził, odpoczywał po ciężkich ranach lub po prostu znudził się przygodą i usunął na jakąś farmę paść krowy i zarywać pastereczki. Wiesz, aby twoja postać nie tkwiła w fabule i nie psuła klimatu...

Skoro model odchodzenia lub zniechęcenia ustalony, przechodzimy do tradycyjnej części wznowienia, od tamtego czasu zmienionej w niewielkim stopniu:

Regulamin:
1.Tworzymy kartę postaci:
Imię- związane z klimatem RPG
Rasa:
1.Człowiek czystej krwi
2.Wampir
3.Zmiennokształtny – do wyboru: Wilkołak, Szczurołak, Kotołak
2.Elf – do wyboru: Mroczny Elf, Księżycowy Elf, Leśny Elf
3.Krasnolud – do wyboru: Mroczny Krasnolud, Górski Krasnolud, Pradawny Krasnolud
4.Jaszczuroczłek
5.Półork
6.Niziołek
7.Dentar
8.Minotaur
9.Demon
Klasa
Człowiek czystej krwi - Wojownik, Palladyn, Mag, Złodziej, Bard, Kapłan, Zabójca, Alchemik
Wampir - Wojownik, Mag, Złodziej, Zabójca
Zmiennokształtny (wszystkie typy) - Wojownik, Mag, Złodziej, Bard, Zabójca
Elf (każdy rodzaj Elfa)- Wojownik, Mag, Złodziej, Bard, Kapłan, Zabójca, Alchemik, Druid(nie dotyczy mrocznego)
Krasnolud (każdy rodzaj krasnoluda)- Wojownik, Palladyn, Złodziej, Bard, Kapłan, Zabójca, Alchemik
Jaszczuroczłek - Wojownik, Mag, Złodziej, Kapłan, Zabójca
Półork - Wojownik, Mag, Złodziej, Zabójca
Niziołek - Wojownik, Mag, Złodziej, Bard, Zabójca, Alchemik
Dentar - Mag, Bard, Kapłan, Alchemik
Minotaur - Wojownik, Mag, Złodziej, Kapłan, Zabójca
Demon - Wojownik, Mag, Zabójca
Charakterystyka postaci:
1. Historia postaci – min. 3 linijki
2. Charakter - tu opisujemy trochę cech naszej postaci (to czy jest dobra, czy zła zależeć będzie od nas)
3. Wygląd – tu albo opis naszej postaci, w miarę szczegółowy, albo obrazek przedstawiający naszą postać
Ekwipunek - na starcie mamy do dyspozycji 10pkt. ekwipunku:
ORĘŻ
za 1 pkt: Laga, Nóż,
za 2 pkt: Kij, Sztylet, Krótki miecz, Lekki młot, Maczuga, Włócznia, Krótki Łuk, Toporek
za 3 pkt: Wekiera, Młot bojowy, Lekki topór, Lekka kusza, Szabla
za 4 pkt: Morgensztern, Długi Miecz, Halabarda, Długi łuk, Cep bojowy
za 5 pkt: Miecz dwuręczny, Ciężki młot bojowy, Topór bojowy, Ciężka kusza, Miecz półtoraręczny
ZBROJA:
za 1 pkt: Lniane odzienie
za 2 pkt: Przeszywanica, Szata Adepta
za 3 pkt: Zbroja skórzana, Szata Maga
za 4 pkt: Gruba zbroja skórzana, Zardzewiała kolczuga
za 5 pkt: Kolczuga, Zbroja skórzana ćwiekowana
POZOSTAŁE
za 1 pkt: 20 sztuk złota, 10 strzał, 10 bełtów, Pierścień z brązu, Naszyjnik z brązu, Trzydniowa porcja żywności
za 2 pkt: Skórzana czapka, Słaba mikstura uzdrawiająca, Słaba mikstura many
za 3 pkt: 10 ostrych strzał, 10 ostrych bełtów, Srebrny pierścień, Srebrny naszyjnik, Rękawice Kolcze, Nagolenniki kolcze, Żelazny hełm
za 4 pkt: Mikstura uzdrawiająca, Mikstura many, Złoty pierścień, Złoty naszyjnik,
za 5 pkt: Nagolenniki płytowe, Rękawice płytowe, Hełm z przyłbicą, Amulet życia, Amulet siły, Amulet many
CZARY (tylko dla magów)
za 1 pkt: światło, przesunięcie przedmiotu (przez dotyk, ale za to o masie większej niż by to było normalnie możliwe)
za 2 pkt: magiczny pocisk, płomień (wzniecenie i gaszenie)
za 3 pkt: lewitacja, spowolnienie, przyspieszenie
za 4 pkt: ogłuszenie, telekineza
za 5 pkt: ognista strzała, uśpienie, ślepota,
OGRANICZENIA!!!
Mag nie może używać oręża z kategorii wyższej niż za 2 punkty i zbroi z wyższej niż za 3
Druid nie może używać oręża z kategorii wyższej niż za 3 punkty
Kapłan nie może używać oręża z kategorii wyższej niż za 3 punkty
Alchemik nie może używać oręża z kategorii wyższej niż za 3 punkty i zbroi z wyższej niż za 3
Niziołek nie może używać oręża z kategorii wyższej niż za 4 punkty

* UWAGA NOWOŚĆ *

5. Wprowadzenie do gry
Jest to krótka historyjka, mająca na celu umieścić naszą postać w świecie gry, w określonym miejscu i być może celu (zależy to od gracza). Musi być ona powiązana z historią postaci i musi być powiązana z wprowadzeniem do fabuły (w sensie, że nie wbijamy naszej postaci gdzieś daleko, hen, hen, a ja muszę ją na chama przeteleportować, aby zbić w jako taką kupę z resztą graczy, dobrze byłoby, gdyby we wprowadzeniu były użyte nazwy własne z wprowadzenia, np wioska nieopodal Andaven). Dla pewności należy ją skonsultować z MG przez GG. Kto jest MG każdy wie, moje GG z zadeklarowanych graczy każdy ma więc nie powinno być z tym problemu.


2. Obowiązuje reputacja – wyjściowa wynosi 0, zmienia się ona wraz z naszymi czynami, wpływa na stosunek NPCów względem nas, o wzroście/spadku reputacji decyduje Rusty (chyba)
3. Piszemy posty minimum 7 linijkowe, pamiętajmy, że nasza postać do herosów nie należy.
4. Dialogi wypisujemy po myślnikach (-), myśli bohatera zaznaczamy kursywą, a treści nie dotyczące gry w nawiasie[]
5.Wczuwamy się realnie w postać i świat, to znaczy:
- jeśli gramy Mrocznym Elfem i postanowimy być tym dobrym wyjątkiem, to pamiętajmy, że ci nas otaczający są z natury źli i zbyt chętni nam do pomocy nie będą, oraz ich miasta również do najprzyjaźniejszych nie należą
- jeśli gramy niziołkiem, pamietajmy, że to postać z natury niezbyt silna i ciężko aby wiele dźwigała itp.
- jeśli wybraliśmy paladyna, pamiętajmy, że to coś oznacza, chyba, że zechcemy stać się upadłym
- nie opisujmy pobytu w miejscach, do których dostęp jest praktycznie niemożliwy
- i wiele podobnych
6.Zmiany w ekwipunku, dzienniku, znanych zaklęciach, nabytych zdolnościach, a może nawet i wyglądzie gracze nanoszą sami na swojej karcie postaci – Będzie to osobiście nadzorowane przez MG, więc bez żadnych super artefaktów itp.!!!
7. W dniu dzisiejszym rozgrywka obejmuje max 12 graczy (pierwszeństwo mają ci zadeklarowani)
8. Zabronione jest samodzielne tworzenie ważnych NPCów, oraz dodawanie sobie zadań. Tworzenie ważnych obszarów jest zabronione, ale oczywiście można posługiwać się choćby lasami, górami czy pomniejszymi wioskami i miasteczkami.
9. Należy pisać minimum 1 (max. 4-5) post tygodniowo
10. Obowiązuje czas w grze - 1 dzień w grze to 2 dni w naszym świecie (noc - dzień) dziś jest dzień
11. Obowiązuje system umiejętności, dodany w temacie o nazwie "Tablica Informacyjna - Ogień Demonów" (UWAGA - OSTATNI POST!!!). Początkowo każdy ma wybrać jedną z przysługujących mu umiejętności (nie licząc od razu nabytych skilli początkowych i do których nie spełniamy określonych tam wymagań) Szczegóły znajdują się w podanym temacie. Poprawność i znajomość skilli będzie sprawdzana i wymagana zgodnie z szóstym punktem regulaminu.
12. Za każde, jednorazowe złamanie któregokolwiek z punktów regulaminu przyznawane jest ostrzeżenie. Trzecie ostrzeżenie równa się wypadowi z gry!

Wprowadzenie do fabuły:

1) Zarys świata:

Askadia jest krainą nadzwyczaj spokojną. Ostatnia wojna miała tu miejsce przed dwoma wiekami, kiedy to naprzeciw siebie stanęły zjednoczone armie pradawnych krasnoludów i jaszczuroludzi przeciw pustoszącym ich królestwa minotaurom. Nie zabrakło oczywiście paru potyczek między ludźmi i elfami a orkami i półorkami, oraz górskimi krasnoludami i leśnymi elfami a ich mrocznymi kuzynami, jednak nie są one warte głębszej uwagi. Jak w sumie nic do tej pory... Ponieważ ostatnio jeden z pradawnych krasnoludów znalazł w ruinach położonych daleko w Piekielnej Dolinie starożytne runy. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że po odczytaniu ich przez biegłych w piśmie runicznym jaszczuroludzi nie doszło omal do wojny między zaprzyjaźnionymi nacjami. Pozostałe rasy oddadzą wszystko by się dowiedzieć, jaką tajemnicę kryją znaleziska, które poróżniły tak dobrych przyjaciół. Spokój w Askadii lada chwila będzie tylko wspomnieniem...

2) Ostatnie wydarzenia:

Nikt nie spodziewał się, że głupie runy spowodują tyle zamieszania... Nie ma miejsca, w którym przypadkowy wędrowiec nie usłyszałby jakiejś plotki na ich temat. Jedne mówią, że zawierają moc mogącą wezwać na ziemię bogów, inne, że jeden taki kamyczek użyty w wojnie może spowodować śmierć setki tysięcy żołnierzy, a jeszcze inne uważają wartość runów za czysto historyczną i przypisują im wiedzę o takich wydarzeniach jak położenie najpotężniejszych artefaktów, czy nawet prawdę o początku lub końcu świata... Niewielu jest znawców, zdolnych odróżnić realne przypuszczenia od wymysłów miejscowych bajarzy lub po prostu zwykłych ludzi. Atmosferę zaostrza fakt, że pradawne krasnoludy zaprzestały konfliktu z jaszczuroludźmi i razem zamknęły swoje bramy przed przedstawicielami innych nacji. Szalę goryczy przelało to, co stało się w Andaven. Niedawno miasto to słynęło z rzekomych posiadaczy runów. Jednakże kilka dni temu doszło tam do dziwnej, magicznej eksplozji, fala gęstego mroku pojawiła się znikąd, okrywając cienistym płaszczem mury całej metropolii... Mieszkańcy okolicznych wiosek nie kryją przerażenia. Kilka osób, będących na tyle odważnych, aby zapuścić się w ciemność nie powróciło, a w okolicy coraz częściej dochodzi do tajemniczych morderstw. Miejscowy znawca run akurat w tym czasie zaginął, miejscowa ludność musi radzić sobie sama, szczególnie, że zaniepokojona reszta świata planuje zbrojny szturm na ziemie pradawnych krasnoludów... W tych ciekawych czasach każdy toczy jakąś wojnę. Obywatele elfickiego Eodemu, ludzkiego Turgatis, miasta niziołków i gnomów Fershe, a nawet orkowego Ruthbash i zamieszkanego przez górskie krasnoludy Hunenturmu planują atak na wielką twierdzę zjednoczonych obrońców tajemnicy runów - Thaigen''Ers. W tym samym czasie mieszkańcy terenów przy Andaven muszą zmierzyć się z nowym, tajemniczym, zapewne spowodowanym runami zagrożeniem. Każda rasa działa, a ostatnią osobę, która powiedziała o nudzie panującej w krainach zlinczowano...

*******

Postacie oczywiście, zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, tworzymy nowe, tamte, wnioskując z ostatnich wydarzeń nie nadają się już do gry ;) No cóż, czekam na wprowadzenia do zatwierdzenia, mam nadzieję, że system skilli jest już jasny, jakby co, nadal pozostaje gg, na którym będę pewnie jutro rano i jeszcze chwilę dzisiaj. Życzę więc miłej gry, niech ogień zapłonie! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.


Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować